26 maart 2018

Jaarverslag 2017

2017 was weer een druk en boeiend jaar. We speelden in totaal maar liefst 286 voorstellingen voor 18.150 jongeren. We speelden de voorstellingen Wat doe jij?, #onderhuids, Voor Je Kiezen, Vet Gezond, Niemandsland, Issy en Sophius en Moesje. Daarnaast verzorgden we een Machinefabriek RAW-avond vol jong theatertalent, hielden we weer een Proeverij in Martiniplaza met voorstellingen en workshops, speelden we op de Noorderpoort Onderwijs Conferentie, op het Impressfest en op festival Terug naar het Begin, hielden we samen met 13 andere podiumkunstinstellingen in Groningen de allereerste Cultuur Borrel voor het onderwijs, inden we de meeste CJP-cultuurkaart-gelden van alle culturele instellingen van Groningen en deden we een aanvraag bij het Fonds voor Cultuurparticipatie voor een  samenwerking met twee VMBO-scholen, die werd gehonoreerd!

Klik hier voor het online jaarverslag.

24 april 2018
Wij zoeken een bestuurslid!
17 april 2018
Op 4 mei spelen we om 21.00 uur de voorstelling Tante Roosje in Martiniplaza. De voorstelling wordt gespeeld door leerlingen van Leon van Gelder en CSG Selion.
26 maart 2018

Ons jaarverslag 2017 staat online: www.desteeg.magzmaker.com/jaarverslag2017